ponedjeljak, 24. lipnja 2013.

Prvi "Novi post"

Ja sam Ernad Jašarević, imam 24 godine i živim u Resniku, mjesto Pazarić, opština Hadžići, Kanton Sarajevo...(da ne nabrajam dalje :D) U mom okruženju poznajem 10-tak pčelara koji se time bave dugi niz godina. Neki to rade iz hobija, nekima ja to zanimanje, a neki još uče o pčelama, trutovima, maticama, pčelinjim društvima, košnicama, prehrani, medu i drugim povezanim stvarima.

Posljednje dvije godine jedan od hobija mi je bio pisanje blogova. Kada imam vremena, napišem nešto zanimljivo ili jednostavno Copy/Paste nečeg finog uradim. Imam nekoliko blogova; za sport, za fakultet koji studiram, za net-svijet, kriminal, PPM menadžer, biografije...

U posljednje vrijeme sam sve više čitao i slušao o pčelama i njihovom značaju za našu planetu. Tako sam uspio steći neka teoretska "znanja". Svakim novim saznanjem kako, šta i zbog čega to pčele rade i na koji način su uređene me je privlačilo da iz dana u dan učim nove stvari o njima. 

Ovaj blog ću posvetiti pčelama i sve u vezi toga... Potrudit ću se da sve što bude napisano ovdje bude tačno i provjereno.... te da budučim pčelarima, početnicima pomogne u učenju... a sebi da postavim dodatni motiv i način učenja... pretežno će to biti Copy/Paste tekstovi... a nekada i moja "iskustva" i planovi za dalji rad.

Prvih nekoliko postova ili članaka ću posvetiti osnovnim stvarima u vezi pčelarstva... uspio sam naći zanimljive teme i tekstove...

...do čitanja

Nema komentara:

Objavi komentar